جلسه اولیه بررسی عملکرد 6 ماهه اول سال مالی منتهی به شهریور ماه 1403شرکت بازرسی مهندسی ایران

جلسه اولیه بررسی عملکرد 6 ماهه اول سال مالی منتهی به شهریور ماه  1403شرکت بازرسی مهندسی ایران

 جلسه اولیه بررسی عملکرد 6 ماهه اول سال مالی منتهی به شهریور ماه  1403شرکت بازرسی مهندسی ایران در ساعت 14 مورخ 1 اردیبهشت ماه با حضور مدیر امور شرکت ها، مدیر برنامه ریزی و مدیر مالی هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان و مدیر عامل، اعضا هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت بازرسی مهندسی ایران و شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، در سال جلسات شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران تشکیل گردید. در این جلسه که با بحث و بررسی در خصوص ماهیت صنعت بازرسی، مطالعه بازار صنعت و معرفی شرکت بازرسی مهندسی ایران آغاز گردید، عملکرد 6 ماهه این شرکت از ابعاد و زوایای گوناگون و از حیث انطباق با برنامه و بودجه مصوب و دلایل انحرافات موجود مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

شایان ذکر است با توجه به انحراف مثبت حدود 25 درصدی درآمد و سود خالص شرکت و اجرای طرح افزایش سرمایه مصوب آن تا انتهای اردیبهشت ماه، طرح ارائه متمم بودجه در دستور کار قرار گرفت.

در انتها نیز مدل طراحی شده هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان جهت ارزیابی عملکرد شرکت ها توسط مدیر امور شرکت های هلدینگ تشریح گردید و لیستی از شاخص های مورد نظر جهت این ارزیابی ها در اختیار شرکت بازرسی مهندسی ایران قرار داده شد تا منطبق با آن، مقادیر متخذه در جلسه اصلی ارزیابی عملکرد که در محل هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان برگزار خواهد شد، مورد پایش قرار گیرد. مطابق مدل ارائه شده، هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان می بایست پس از دریافت گزارش مقادیر شاخص های اعلامی در جلسه اصلی ارزیابی عملکرد جایگاه شرکت و کارنامه آن را تدوین و اطلاع رسانی نماید.

این جلسه در ساعت 17 با بحث و تبادل نظر پیرامون مدل ارزیابی عملکرد ترسیم شده، موانع و مشکلات مرتبط و زمان بندی اجرای آن پایان پذیرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.